Joi, 7 decembrie, la ora 15.30, în sala de ședințe a Primăriei Făgăraș, va avea loc dezbaterea publică privind Regulamentul privind administrarea și exploatarea parcărilor de reședință și a parcărilor aferente instituțiilor publice și persoanelor juridice, amenajate pe domeniul public al municipiului Făgăraș.
Începând cu data de 21 noiembrie poate fi consultată documentația, iar pentru informații vă stă la dispoziție persoană de contact – șef Birou Evidență Patrimoniu – Elena Tănase, între orele 08.00 – 16.30, la sediul Primăriei Făgăraș, situat în strada Republicii, nr. 3, de luni până joi, între orele 08.00 – 16.30 și vineri, între orele 08.00 – 14.00.
În cadrul dezbaterii publice făgărășeni vor avea posibilitatea să prezinte propuneri, sugestii și amendamente cu privire la Regulamentul privind administrarea și exploatarea parcărilor de reședință și a parcărilor aferente instituțiilor publice și persoanelor juridice, amenajate pe domeniul public al municipiului Făgăraș.