Comuna Șercaia vrea să scoată traficul greu din comună. ,,Ne dorim o alternativă la DN1”


Traficul greu care trece prin localitatea Șercaia (DN1) ar putea fi deviat prin două rute ocolitoare, iar acestea s-ar putea realiza cu ajutorul unei finanțări depuse de Primăria Șercaia pe programul Anghel Saligny.

Edilul comunei, Cristinel Paltin, a declarat că proiectul ,,Modernizare drumuri de interes local” a fost câștigat anul trecut în cadrul programului de investiții Anghel Saligny. Speră ca în acest an să fie finalizată licitația.

Cristinel Paltin, primar comune Șercaia

,,Avem în derulare un proiect, câștigat anul trecut prin programul Anghel Saligny. Este vorba despre Modernizare drumuri de interes local. Nu cred, totuși, că îl vom începe în acest an. Depinde, totuși, cum se desfășoară licitația. Dacă se desfășoară bine și fără contestații, avem șansa să îl începem în acest an. Dacă vor fi probleme, eu voi trebui să respect procedura de achiziții publice’’, a declarat primarul comunei Șercaia, Cristinel Paltin.

Acesta a mai adăugat că este vorba despre străzi din Șercaia și Vad, ,,care vor scoate o parte din circulația de prin interiorul satelor și o vor duce pe marginea satelor, pentru a lega satele între ele. Este vorba despre o alternativă la DN1, dar nu totală, doar pe anumite suprafețe’’.

În acest proiect se regăsesc străduțele din comună care nu au mai fost asfaltate până acum, dar și realizarea a două bretele ocolitoare care ar scoate, astfel, traficul greu de pe DN1.

,,Este vorba despre străduțele care au rămas neasfaltate până acum în comuna Șercaia. Am prins în acest proiect și două bretele. Una este pe partea cealaltă de vale, de la blocuri până la drumul județean care duce la Hălmeag, și cealaltă este din capătul străzii Oltului până în drumul DN1, rută care va deservi și două ferme. Am propus aceste două bretele și pentru îmbunătățirea calității vieții oamenilor care locuiesc pe strada Principală în Șercaia, pe DN1’’, a mai declarat primarul comunei Șercaia, Cristinel Paltin.

Cele două bretele însumează 8 km, valoarea totată a proiectului fiind de 10.907.345 lei, cu o  contribuție locală de 320.529 lei.

(Alina ROMAN)




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.