Joi, 25 ianuarie, la ora 16.00, în sala de ședințe a Primăriei Făgăraș, va avea loc o dezbatere publică cu privire la Regulamentul de organizare și funcționare a parcărilor cu plată de pe domeniul public al municipiului Făgăraș.
Începând cu data de 15 ianuarie poate fi consultată documentația, iar pentru informații vă stă la dispoziție persoană de contact șef Serviciul Transport Public Local Făgăraș – Filip Andrei, între orele 08.00 – 15.00, la punctul de lucru din strada Cetății, nr. 40C, de luni până joi, între orele 08.00 – 16.00 și vineri, între orele 08.00 – 12.00.
Făgărășenii sunt invitați la dezbaterea publică, în cadrul căreia vor avea posibilitatea să prezinte propuneri, sugestii și amendamente, cu privire la Regulamentul deorganizare și funcționare a parcărilor cu plată de pe domeniul public al municipiului Făgăraș. Acestea pot fi, de asemenea, depuse pe strada Cetății, nr, 40 C, la șef Serviciu Transport Public Local Făgăraș – Filip Andrei sau prin email: secretariat@primaria-fagaras.ro.