Apă Canal Sibiu face angajări. Vezi ce caută pentru sucursala de la Făgăraș


 Apă Canal Sibiu anunță că face angajări pe mai multe posturi, la Sibiu, Șelimbăr și Făgăraș.

             BIROU TEHNIC

              Inginer – 2 posturi

Cerințe:

  • studii superioare tehnice în domeniul: instalații /construcții / hidrotehnice/mecanice/politehnice;
  • experiență în domeniul instalațiilor de apa si canalizare;
  • cunoștințe temeinice de operare PC;
  • permis conducere categ. B,reprezinta avantaj;
  • abilitati munca in echipa si in afara orelor de program;

 

SECȚIA REȚELE APĂ

              Inginer -1 post

Cerințe:

  • studii superioare tehnice în domeniul: instalații /construcții / hidrotehnice/mecanice;
  • experiență în domeniul instalațiilor de apa si canalizare;
  • cunoștințe temeinice de operare PC;
  • permis conducere categ. B;
  • abilitati muncă în echipă și in afara orelor de program;

Electrician -1 post

Cerinţe:

  • studii medii de specialitate în domeniul electric/electrotehnic/elecromecanic;
  • 2 ani experiență profesională;
  • apt lucru la înălțime, apt tură noapte;
  • experiența în automatizări constituie un avantaj

 

 

SECȚIA REȚELE CANAL SIBIU

Electrician -1 post

Cerinţe:

  • studii medii de specialitate în domeniul electric/electrotehnic/elecromecanic;
  • 2 ani experiență profesională;
  • apt lucru la înălțime, apt tură noapte;
  • experiența în automatizări constituie un avantaj

CENTRU  ȘELIMBĂR

  Instalator apă canal / electrician / electomecanic/  lăcătuș mecanic – 1 post

  • studii medii/profesionale/calificare in domeniul tehnic (instalatii/electromecanic/electric/mecanic)
  • experiență profesională într-un post similar,constituie avantaj
  • cunoștințe minime de operare PC

–     abilitați pentru munca in echipă

–     permis conducere categ.B, reprezinta avantaj

    SUCURSALA FĂGĂRAȘ

   Serviciu Economic

      Șef Serviciu Economic -1 post

Cerințe:

  • absolvent studii superioare cu licență în domeniul economic;
  • experiență în domeniu minim 3 ani pe un post similar;
  • cursuri de formare profesională – constituie avantaj;
  • cunoștiințe utilizare MS Office;
  • capacitatea de a lucra sub presiune, gestionare sarcini multiple și diverse

BIROU ACHIZIȚII PUBLICE

    Șef Birou Achizitii Publice -1 post

Cerințe:

– absolvent studii superioare cu licență în domeniul economic,juridic sau tehnic;

– experiență minim 5 ani în domeniul achizitiilor publice;

-certificat de Expert Achiziții Publice eliberat de Autoritatea Națională pentru  Certificări;

– cunoștiințe specifice activitaților de achiziții publice;

– cunoștiințe de operare PC(word, Excel, Power Point) nivel avansat;

Constituie avantaj:

– cunostinte în domeniul contractelor comerciale de investiții;

– cunoașterea metodelor de lucru procedurat;

– certificări/calificări profesionale în domeniu;

– experiență în companii similare cu capital majoritar de stat;

LABORATOR METROLOGIE

      Tehnician metrolog– 1 post

Condiţii minime:

  • studii medii sau postliceale (profil tehnic, metrologie, mecanică)
  • experiență în metrologie sau domeniu similar- constituie avantaj
  • cursuri de specialitate, autorizări în domeniu, cunoştinţe legislative specific în domeniul metrologiei/ laborator de verificari metrologice – constituie avantaj
  • abilități de operare pe calculator – MS Office
  • capacitatea de a respecta termenele;

bune abilitați de comunicare, orientare către client și rezultate, spirit de echipă;

 

Cererile tip de participare la concurs se completează și se depun online la adresa de email personal@apacansb.ro sau la sediul societăţii, str. Eschil, nr.6, Serviciu Resurse Umane, împreună cu CV, copie diplomă studii şi adeverinţa medicală de la medicul de familie, până la data de 08.09.2023. Relaţii suplimentare la tel. 0269962 (int. 117, 166).

 




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.