,,Continuăm să o adaptăm la nevoile făgărășenilor prin îmbunătățirea regulamentului, iar pentru a realiza acest lucru avem nevoie de sprijin. Organizăm o dezbatere publică, unde implicarea dumneavoastră este esențială. Dacă aveți idei noi sau sugestii, vă invităm să participați la dezbaterea publică din 24 februarie, de la ora 18.00. Întâlnirea va avea loc în sala de ședințe a Primăriei Făgăraș, numărul persoanelor fiind limitat la 15. Dacă nu puteți participa fizic, vă invităm în mediul online, în aceeași zi, de la aceeași oră. Vom fi prezenți și pe platforma Zoom: https://zoom.us/j/98474072454…
Regulamentul bugetării participative poate fi consultat aici: https://bp.primaria-fagaras.ro/regulament
Propunerile și amendamentele pot fi trimise până la data de 24 februarie, prin e-mail la adresele: proiecte@primaria-fagaras.ro sau bpfagaras@gmail.com. De asemenea, pot fi depuse la Registratura Primăriei Făgăraș, de luni până joi, între orele 8:00 – 16:30 și vineri, între orele 8:00 -14:00.”, anunță repreuentanții Primăriei Municiiului Făgăraș.