Știri de acasă!

.

Bac 2018: Astăzi, proba la matematică pentru absolvenții de la Real

Absolvenţii ciclului liceal care au studiat la profilul Real susţin, miercuri, examenul de Bacalaureat la Matematică. Examenul a început de la ora 09.00 şi durează trei ore.

bac 2018Tot astăzi elevii care au absolvit clasa a XII-a la Profilul Umanist  susţin proba scrisă la disciplina Istorie.

Ultima evaluare scrisă este la disciplina aleasă de absolvenţi în funcţie de profilul studiat şi va avea loc pe 29 iunie. Cei care studiază la Profilul Umanist vor opta între Geografie şi Ştiinţe Socio-Umane (Filosofie, Sociologie, Psihologie, Logică), iar absolvenţii Profilului Real vor alege între disciplinele Fizică, Chimie, Biologie şi Informatică.

Probele scrise la Limba Română şi Limba Maternă s-au desfăşurat luni, respectiv marţi.

Pe 4 iulie se vor afişa primele rezultate (până la ora 12:00). Depunerea contestaţiilor se va face, în aceaşi zi, între orele 12:00-16:00.

În urma evaluării lucrărilor contestate nota iniţială se poate modifica, după caz, prin creştere sau descreştere, prin nota acordată la contestaţii. Cu alte cuvinte, nota comisiei de contestaţii este finală, întrucât nu se mai aplică regula celor 0,5 puncte diferenţă între nota de la evaluarea iniţială şi cea de la contestaţii.

Rezultatele finale vor fi afişate în data de 9 iulie.