Dacă vreți să vă angajați pe post de administrator obiectiv turistic, trebuie să știți că Primăria Rupea caută o persoană potrivită pentru Cetate. În acest sens se organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale, vacante de administrator obiectiv turistic Cetatea Rupea.
Cerințe generale
- a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
- b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
- c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- d) are capacitate deplină de exercițiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Cerințe specifice
- nivelul studiilor – superioare;
- vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – nu se solicită.
Calendar concurs
- 29 decembrie, ora 10:00: proba scrisă;
- data și ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Primăria oraşului Rupea, cu sediul în Rupea, strada Republicii nr. 169, judeţul Braşov, pe site-ul www.primariarupea.ro, tel. 0268/260490.