Procesul de plombare cu asfalt la rece este singura metodă aplicabilă în condiții de iarnă, iar pentru obținerea unor rezultate optime, trebuie respectate următoarele etape:
Prima este curățarea zonei defecte – groapa se curăță de apă, gheață, noroi, praf, pietre, etc Apoi încălzirea – uscarea – în timp ce zona defectă este supusă procesului de uscare, se încălzește materialul de adaos – mixtură stocabilă la rece. De asemenea, trebuie să se țină cont de amorsarea zonei defecte – cu scopul de a corecta calitățile de adezivitate și elasticitate ale bitumului din asfalt. Completare material stocabil la rece – se aplică suficient material pentru umplerea gropii, se nivelează pentru gropi mai adânci de 5 cm , materialul se aplică în straturi succesive. Iar apoi compactarea – se realizează cu placă vibrocompactoare.
Primul drum vizat de reparațiile cu asfalt la rece este Bulevardul Unirii (de la sensul giratoriu dintre str. Campului si Azotului și până la sensul giratoriu din vecinătatea Catedralei Sf. Ioan Botezătorul). După finaliarea acestuia vor urma și celelalte drumuri afectate de iarnă.
info/foto: Primăria Făgăraș
Vara nu se pot repara,din cauza caniculei se topeste asfaltul si dispare bitumul din el!