Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului îi face promovare României ca destinație turistică în Regatul Unit. În intervalul 5-7 noiembrie 2024, MEAT partiicpă la Târgul Internațional de Turism „World Travel Market” din Londra.
La evenimentul de referință pentru profesioniștii din turism, România este reprezentată printr-un stand comun alături de 35 de co-expozanți, incluzând tour operatori, hotelieri și organizații de management al destinațiilor. Printre cei prezenți la standul României se numără ansamblul folcloric din Craiova și primarul municipiului Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, care va promova Târgul de Crăciun din Craiova, clasat pe locul al II-lea în topul celor mai frumoase târguri din Europa.
În paralel, MEAT desfășoară o amplă campanie publicitară outdoor pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool, având ca scop atragerea turiștilor britanici și internaționali. Campania, care se derulează între 4 noiembrie și 4 decembrie 2024, include 150 de autobuze în Londra, cu un impact estimat de 16 milioane de impresii, și 50 de autobuze în celelalte orașe britanice menționate. Mesajul campaniei, „Hop on board to Romania”, promovează atracțiile turistice ale României, inclusiv Bâlea Lac, una dintre cele mai vizitate destinații din zona noastră.