A fost emis ordinul de începere a lucrărilor pentru drumul din Grid


  • Szenner Zoltan, vicepreşedintele Consiliului Judeţean Braşov, a participat la predarea amplasamentului și la transmiterea Ordinul de începere a lucrărilor de reabilitare a tronsonului din intravilanul satului Grid, din cadrul drumului județean DJ 130B Părău – Grid – Perșani.

,,Astăzi (nr marți, 29 octombrie) am predat constructorului amplasamentul și am transmis și Ordinul de începere a lucrărilor, pentru tronsonul intravilan Grid din drumul județean DJ130B Părău- Grid-Perșani. De acum în sfârșit vor putea începe lucrările. Necesitatea modernizării acestui drum am susținut-o din prima clipă în care am preluat drumurile județene, pentru că nu e normal ca tronsonul extravilan, Părău – Grid să fie asfaltat, iar tronsonul din intravilanul satului Grid să nu fie modernizat. Am locuit mai demult pe o stradă care nu era asfaltată, știu exact ce înseamnă, cât disconfort produce praful care se ridică la trecerea fiecărei mașini’’, a declarat Szenner Zoltan.

Acesta a mai adăugat că în cadrul contractului, pe partea carosabilă, se va realiza o structură rutieră complet nouă, cu 25 cm strat de fundație din balast, 15 cm strat de piatră spartă și 2 straturi de asfalt, de 6 respectiv de 4 cm. De asemenea, pe traseul drumului se vor amenaja și intersecțiile cu drumurile laterale și se vor reface accesele către proprietăți pe amplasamentele existente, cu 15 cm strat de balast, strat de uzură din beton cu plasă sudată. Acolo unde accesele trec peste șanțuri sau rigole au fost prevăzute podețe tubulare de D400 mm.

Se vor amenaja trotuare cu lățimea minimă de 1 m, pe ambele părți ale drumului, acolo unde situația din teren va permite.

Sistemul de scurgere a apelor pluviale este prevăzut cu rigole carosabile, șanțuri trapezoidale sau sistem de canalizare cu tubulatură îngropată în funcșie de necesități. Pe traseul drumului în mai multe puncte este necesară subtraversarea drumului pentru a evacua apa din șanțuri sau rigole, în aceste puncte sunt prevăzute podețe tubulare din beton cu diametrul de D630-1000 mm.

Podul de pe traseul drumului va fi demolat și reconstruit. Noul pod va avea două culei din beton armat, suprastructură din 17 grinzi de beton armat și tablier din beton armat și va avea o lungime de 14 m, deschidere de 10 m, cu 2 benzi de carosabil cu lățimea de 3,5 m, trotuare cu lățimea de 1,5 m pe ambele părți și parapete metalice la carosabil și la trotuare. În cadrul lucrărilor la pod se va amenaja și albia râului în amonte și în aval cu ziduri de sprijin din beton armat.

Pentru început va face organizarea de șantier și va executa lucrările pregătitoare pe care le vor permite condițiile meteo. Va executa canalizarea pluvială și va reface podețele pentru scurgerea apelor pluviale de pe traseul drumului, va reloca conductele de apă și gaz de pe pod, iar după sărbători, dacă vremea va permite, va executa și podul tehnic necesar pentru devierea circulației înainte de demolarea podului.

Lucrările la drumul din Grid sunt realizate de firma clujeană Diferit SRL din Cluj Napoca, iar valoarea totală a contractului este de 9.416.676 lei, iar finanţarea este asigurată integral din bugetul judeţean.

@salutfagaras 🚨”Nu lasă pe mâine ce poti face astăzi!!”🚨 ❄️🚨Sezonul rece este aproape❄️ ‼️‼️Evită aglomerația produsă de prima ninsoare❄️❄️🌨️🌨️ ❄️Echipează-ți mașina din timp‼️ 🛞🛞Nu ai anvelope de iarnă sau vrei sa le schimbi, noi te putem ajuta‼️🛞🛞 ❓Cum❓ 🚨Aducem la comandă în maxim 24 de ore,orice tip de anvelope la cele mai bune preturi‼️ 🛞Iar schimbul ți-l oferim gratuit din partea noastră 📍Ne găsești în Făgăraș pe str Doamna Stanca nr 113 📞 Contactează-ne pentru o programare: 0769 911 852 sau 0766 377 251 #vulcanizare, #fagaras, #ziarulsalutfagaras, #salutfagaras ♬ Reflections on 52nd – AGM3




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.